fbpx
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ספות קטיפה

שירות ספות קטיפה

ספות קטיפה הן ספות נעימות למגע הכוללות מראה יוקרתי ונוחות ביותר לישיבה. המראה היוקרתי והמיוחד לא רק שהופך את חווית השימוש בו לשימוש כייפי מהנה, וכך בכל ישיבה אפשר ליהנות מבד קטיפה נעימה למגע. במהלך השנים, הספות צוברות לכלוך ואבק בין שזה כתמי שתייה, אוכל ועוד שפוגע במראה הספה חיצונית. אך הלכלוך הוא לא רק חיצוני אלא גם פנימי שאי אפשר לראות אותו. כדי לנקות את הספה בצורה הטובה והיסודית ביותר יש צורך בניקוי ספות קטיפה מקצועי. באמצעות ניקוי ספות מקצועי ויסודי אפשר לקבל ספות חדשות וריחניות ולחסוך לא מעט כסף.

תהליך ניקוי ספות קטיפה

ספות קטיפה מתחלקות לשני סוגים: ספות קטיפה טבעית וספות קטיפה סינטטית. כדי לנקות את ספות הקטיפה יש צורך לאבחן את סוג הספה. ספות קטיפה טבעית, הן ספות העשויות ממשי, כותנה, פישתן או צמר והן נעימות למגע וקלות לניקוי. לעומת זאת, ספות מקטיפה סינתטית, הן ספות העשויות מפוליאסטר, ניילון או ויסקוזה ואף הן קלות לניקוי אך יש להביא בחשבון שעם הזמן הוא עלול לקבל מראה דהוי ביחס לספות קטיפה, לכן ניקוי ספות קטיפה טבעית וניקוי ספות קטיפה סינתטית הוא שונה.

ניקוי הספות בנוסף לסוג הקטיפה הוא גם בהתאם לסוג הכתם. אם מדובר על כתמי אבק, לכלוך יבש או שיער של בעלי חיים, הניקוי הוא באמצעות שואב אף כולל למקומות העמוקים ביותר בספה שכוללים חריצים, מתחת למושב הספה ועוד. במקרה של כתמים שונים הכוללים: שתיה, רטבים, שומן ועוד יש להסיר את הכתמים באמצעות תכשירי ניקוי מקצועיים ולחכות שהכתם יעלם.

ניקוי ספות קטיפה עם קלין פרו

באמצעות ניקוי ספות קטיפה יוכל ליהנות מניקוי יסודי ועמוקים בתוך חריצי הספה והן מתחת למושב הספה. הניקוי הוא ניקוי מקצועי ויסודי אשר מתבצע על ידי מיטב האנשי המקצוע של קלין פרו וכולל שאיבה ושימוש בחומרי ניקוי מקצועיים ואיכותיים ביותר בתחום הניקיון. בנוסף לכך, תוכלו לקבל ליהנות מספה נקייה, חדשה ורעננה ואף מאחריות על ניקוי הספה.

יתרונות ניקוי ספות קטיפה

לניקוי ספות קטיפה ישנן לא מעט יתרונות על פני סוגי ניקוי ספות אחרות. יתרונות אלה כוללים:

מראה חדש ורענן – באמצעות ניקוי ספות זה אפשר ליהנות ממראה חדש ורענן לספה בדומה לספה חדשה.

חסכון כספי בקניית ספה חדשה – במקום לרכוש ספה חדשה ולבזבז לא מעט כסף, אפשר לנקות אותה וליהנות מהתוצאות שלה בדומה לספה חדשה לאורך שנים רבות.

לא ניתן להבחין בכתמים-הכתמים בספה מקטיפה אינם בולטים לעין ואינם נגרמים תוך זמן קצר, וכך בד הקטיפה הוא בד מעולה להסתרת כתמים ולכלוך.

חומרי הניקוי המקצועיים ביותר – השימוש בחומרי הניקוי לניקיון הוא באמצעות החומרים המקצועיים והטובים ביותר שקיימים בשוק.

עמידות לאורך שנים – באמצעות ניקוי ספות הקטיפה אפשר ליהנות מספות נקיות ללא כתמים ולכלכוך לאורך שנים רבות.

מחיר ספות קטיפה

ניקוי ספה דו מושבית
ניקוי ספה 3 מושבים
ניקוי ספה 2+3
ניקוי כורסת טליוזיה
₪280 - 220 ₪
₪320 - 280 ₪
₪380 - 290 ₪
₪180 - 150 ₪
ניקוי ספה דו מושבית ₪280 - 220 ₪
ניקוי ספה 3 מושבים ₪320 - 280 ₪
ניקוי ספה 2+3 ₪380 - 290 ₪
ניקוי כורסת טליוזיה ₪180 - 150 ₪

לפני ואחרי - ספות קטיפה

שירותים נוספים

לקוחות ממליצים על שירותי הנקיון שלנו

חיפוש

לקבלת הצעה אטרקטיבית במיוחד

מעדיפים שנחזור אליכם ?

מלאו את הטופס !