fbpx
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ניקוי ספות בבית שמש

קצת על ניקוי ספות בבית שמש

זקוק לעזרה? מלא את הטופס והצוות שלנו יחזור אליך בהקדם.

טופס הזמנה ובירורים

אם אתם גרים באזור בית שמש והסביבה והספות שלכם כוללות כתמי אוכל, שתיה, אבק וזיעה תוכל ליהנות משירותי ניקוי ספות בבית שמש של חברת קלין פרו. בחברת קלין פרו, תוכלו למצוא אנשי מקצוע מנוסים ומקצועיים שיגיעו ישירות לביתכם וינקו את כל הלכלוך בצורה מקצועית ויסודית בשילוב מכשור חדשני ומתקדם וחומרי ניקוי איכותיים ביותר. שירותי קלין פרו, ניתנים לתושבי בית השמש והסביבה עם אחריות לתוצאות מעולות, שירות מקצועי ומחירים אטרקטיביים ביותר. מעוניינים בהדגמה חינם בביתכם? מחפשים ניקוי ספות במרכז הארץ? התקשרו עכשיו והזמינו ניקוי ספה ונשמח להגיע אליכם בהקדם. למה אתם מחכים? התקשרו עוד היום!

 

 

עלות שירות ניקוי ספות בבית שמש

 

סוג הניקוי  מחיר מומלץ (₪)  תיאור הניקוי 
ניקוי ספת דו  החל מ-250  ניקוי יסודי ומקיף
ניקוי ספה  2+3 החל מ-300  ניקוי יסודי ומקיף
ניקוי ספה תלת  החל מ-280  ניקוי יסודי ומקיף
ניקוי ספת הנקה  החל מ-160 ניקוי יסודי ומקיף
ניקוי ספת שזלונג החל מ-300 ניקוי יסודי ומקיף 

 

 

 

מה הסיבות ללכלוך בספות?

הספה סופגת עם השנים לא מעט חומרים שונים אשר גורמים לה לכתמים לריחות לא טובים. הדרך היחידה להסיר את הלכלכוך הוא באמצעות ניקוי ספות בבית שמש. אם הספה שלכם סובלת מכתמי אוכל, אבק, זיעה, דם או אפילו שתן. עם ניקוי ספות בבית שמש של קלין פרו, תוכלו להגיד שלום לכתמים וליהנות מספה ריחנית וחדשה ללא כתמים ועל הדרך לחסוך כסף בקניית ריהוט חדש.

ניקוי ספות בבית שמש – עשה זאת בעצמך

אם אתם רוצים לשמור על ספה נקייה מכתמים כדאי שתאמצו כמה טיפים חשובים שישמרו על הספרה שלכם נטולת כתמים לאורך שנים רבות. ראשית, אם יש כתם על הספה בין שזה אוכל או שתייה, נקו את הספה באמצעות מטלית לחה עם נוזל כלים ואל תשפשפו את הכתם. שנית, הקפידו לשאוב את הספה פעם בשבוע. שלישית, השתמשו במוצרי הניקיון הטובים ביותר בשוק. רביעית, התקשרו אלינו לניקוי מקצועי ונשמח להגיע ולעזור לכם לנקות את הספה שלכם וכן את הריפודים ואף לבצע הדגמה בחינם. לקבלת הצעת מחיר התקשרו עוד היום לטלפון!

מדוע מומלץ להזמין שירות ניקוי ספות בבית שמש עם קלין פרו?

עם חברת קלין פרו המתמחה בניקוי מקצועי של ספות בד ועור בבית שמש והסביבה, תוכלו ליהנות משירות מקצועי ואישי ולהגיד שלום לכתמים ולריחות הלוואי שאתם סובלים שנים. ניקוי הספות מתבצע על ידי מיטב המכשור החדשני והמתקדם ואורך בין שעה לשעה וחצי. כמו כן, ניתנת לכם אחריות על ניקיון הספות, וכך אם אתם נתקלים בבעיה יש לכם כתוב לפנות אליה. כמו כן, השירות של קלין פרו, הוא שירות מהיר וחסכני ומותאם לצרכי הלקוח.

 

שאלות ותשובות:

שאלה: האם אתם מציעים שירות ניקוי ספות באזור בית שמש והישובים מסביב?

תשובה: כן אנו מגיעים לאזור סביב העיר בית שמש. לתיאום ניקוי צרו קשר עוד היום.

שאלה: איזה שירותי ניקוי אתם מציעים חוץ מניקוי ספות?

תשובה: אנו מתמחים בניקוי ריפודים ומעניקים מעטפת שירותים הכוללת: ניקוי ריפודים לרכב, ניקוי מזרונים, שטיחים, כורסאות ועוד.

 

מאמרים וטיפים על ניקוי ספות שיכולים לעניין אתכם:

 

שירותי ניקוי ריפודים נוספים:

שירותים נוספים

חיפוש

לקבלת הצעה אטרקטיבית במיוחד

מעדיפים שנחזור אליכם ?

מלאו את הטופס !