fbpx
חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ניקוי מזרונים ברמת השרון 

קצת על ניקוי מזרונים ברמת השרון 

זקוק לעזרה? מלא את הטופס והצוות שלנו יחזור אליך בהקדם.

טופס הזמנה ובירורים

 

בין כל הריפודים שיש לנו בבית המזרן שלנו הוא הכי קשה לניקוי, אך גם הכי חשוב. כולנו יודעים שהשקעה במזרן איכותי היא מההשקעות היותר חכמות בחיים ולכן חשיבות ניקוי מזרונים ברמת השרון (מה שמשפיע באופן ישיר על איכות השינה שלנו) היא לא משהו מוכר לכל בית והרבה אנשים לא יודעים בכלל שקיים דבר כזה. 

כאשר אנו ישנים הגוף שלנו מזיע אל תוך סיבי המזרן מה שיוצר שכבת שומן טבעי (זיעה) וכמובן השיער ותאי העור המתים הנושרים במהלך הלילה המסייעים לאבק ולכל מה שסביב להצטבר ביתר נוחות על המזרן המושקע שלכם. זה בדיוק מה שמסייע להתפתחות קרדיט האבק ובקטריות נוספות ממש על המצע שאתם ישנים עליו. לכן אנחנו מציעים שירות ניקוי מזרונים לתושבי רמת השרון והסביבה הכוללים חיטוי מלא של המזרן, ניקוי אבק ושאר משקעים על המזרן (למניעת בעיות לאלו הסובלים מבעיות נשימה שונות לרבות אסטמה) והוצאת רב סוגי הכתמים. 

קלין פרו הינה חברת ניקוי ריפודים המעניקה שירותי ניקוי ניקוי ספות, ניקוי ריפודי רכב, וניקוי מזרונים. 

ניקוי מזרונים ברמת השרון  ניקיון מקצועי 

אצלנו בקלין פרו אנחנו שמים דגש חזק על איכות הניקיון שלנו. אנחנו משתמשים במכונות בחדישות והעוצמתיות ביותר על מנת שנוכל לבצע חיטוי ברמה הגבוהה ביותר כנגד קרדיט האבק, חיידקים ובקטריות המתפתחות לעובש וכתמים נוספים הנוצרים מנוזלי גוף או שאריות מזון. 

כאשר אתם מחפשים חברה לניקוי מזרונים ברמת השרון, המבחר הוא עצום ולכן עליכם לוודא כי אתם מקבלים איכות, וניקוי ברמה הגבוהה ביותר. 

בין היתרונות שלנו: 

 

  • הדגמה חינם בבית הלקוח  אנחנו יכולים להגיע לבית שלכם על מנת לבצע הדגמה קטנה על המזרן שלכם על מנת שתבינו כיצד אנחנו מחטאים ומנקים את המזרן שלכם ביסודיות. 
  • הסרת כתמים אנחנו כבר בקיעים מספיק בכל הנוגע לכתמים שונים על המזרן, וביחד עם המכשור שלנו והחומרי הניקוי  אנו מגיעים לתוצאות איכותיות! 
  • נטרול ריחות– המקרה של כתמים אשר מסריחים את המזרן לדוגמת שתן , קיא או עובש יהיה לכם ריח נוראי מהמזרן, בעזרת חומרים הקוטלים את הריח הנוראי מהשורש אנחנו נדאג שהריח הנוראי יעלם ולא יחזור אחרי התפוגגות הריח המבשם. 
  • הסרת קרדיט האבק מהמזרן– שירות זה הינו בין החשובים ביותר כיוון שמדובר בנשימה שלכם, הבריאות שלכם. וזאת הסיבה שאנחנו יודעים לשים דגש על הסרת קרדיט האבק וחיטוי מלא של המזרן. 
  • טיפים לתחזוקה– שירות כבר אמרנו? תוך כדי הניקוי ואחריו אנו נעניק לכם מגוון טיפים וידע הנצבר בניסיון רב כיצד אתם תוכלו לשמור טוב יותר על המזרן שלכם ועל התוצאה אותה ביצענו. (למשל הדרכים האפשריות לניקוי מזרן עשה זאת בעצמך, או שמירה על רעננותו ). 

 

 

ניקוי מזרן  עשה זאת בעצמך 

זה אפילו יותר ממומלץ לבצע תחזוקה שוטפת של המזרן שלכם, ובעזרת פעולות פשוטות אנחנו נעזור לכם לשמור על המזרן שלכם נקי ככל האפשר. 

  • שאיבת המזרן– מדי חודש ואף פעמיים למשקיעים מומלץ מאוד לשאוב את המזרן עם שואב אבק ביתי. 
  • אוורור המזרן– אחרי ששאבנו את המזרן מומלץ מאוד לאוורר אותו מעט (אם יש מרפסת או גינה מומלץ לתת למזרן קצת שמש, במידה ואי אפשר מומלץ לאוורר את החדר שבו נמצא המזרן). 

 

 

 

שאלות ותשובות: 

האם אתם מעניקים שירות ניקוי מזרונים ברמת השרון בימי שישי? 

כמובן, אנחנו זמינים בימי שישי החל מהשעה 08:00 ועד 14:00. למקרים חריגים תמיד תוכלו לשלוח לנו הודעה ונחזור אליכם בהקדם. 

האם אתם מגיעים לכל האזורים ברמת השרון והסביבה? 

בוודאי, כחלק משירות ניקוי מזרונים ברמת השרון אנחנו מגיעים לכל אזור המרכז. 

שירותים נוספים

חיפוש

לקבלת הצעה אטרקטיבית במיוחד

מעדיפים שנחזור אליכם ?

מלאו את הטופס !